

Kiedy są wysyłane paczki?
Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze. Sprawdzamy zaksięgowanie wpłaty na
naszym koncie i nadajemy Twoją paczkę :) Pamiętaj, że wcześniej musimy każde
zamówienie przygotować (wydrukować, oprawić, starannie zapakować). Jeśli zależy Ci na czasie i chciałbyś przyspieszyć wysyłkę Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami –
napisz maila z tytułem „WAŻNE” na adres sklep@eviero.pl :)
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Oczywiście :) Zapraszamy do naszego biura w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 214. Godziny naszej
pracy w biurze jednak nie są stałe, bo często jesteśmy w drukarni, dlatego
zachęcamy do wcześniejszego kontaktu mailowego na adres: sklep@eviero.pl :)

Czy mogę zamówić plakat albo obraz w innym formacie niż proponowane?
Tak. Jeśli wśród dostępnych rozmiarów nie ma takiego, który spełni Twoje wymagania, napisz do nas maila (sklep@eviero.pl) . Z przycięciem nie ma problemu, a jeśli powiększenie znacznie pogorszyłoby jakość wydruku, to wcześniej się z Tobą skontaktujemy. Zmiana rozmiaru jest opcją bezpłatną.
Jaki jest numer konta, na który mogę wpłacić pieniądze?
Dane do przelewu otrzymasz w mailu potwierdzającym zamówienie.
Możesz również skorzystać z poniższych danych:
„EVIERO” Joanna Ornaf
ul. Rzgowska 214, 93-317 Łódź
Numer konta: 90 1140 2004 0000 3302 7809 7984 (MBank)
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Tak. Jeśli jeszcze nie otrzymałeś swojego zamówienia to daj nam jak
najszybciej znać mailem na adres sklep@eviero.pl
lub zadzwoń pod numer 691-671-200.
Czy jest możliwość wysłania zamówienia za granicę?
Oczywiście :) Nie mamy stałego cennika wysyłki za
granicę, bo cena zależy od gabarytów paczki oraz kraju wysyłki. Napisz do nas i wspólnie ustalimy najlepszą formę dostawy (sklep@eviero.pl).
Tak, tylko bez VATu, gdyż jesteśmy zwolnieni podmiotowo z podatku od towarów i usług, na podstawie art. 113 ust 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz 1054, z późn. zm.). Podczas składania zamówienia wpisz w uwagach prośbę
o wystawienie faktury. Podaj dane swojej firmy (lub osoby prywatnej), pełną nazwę, adres
i numer NIP.
Nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia, co mam zrobić?
Nie przejmuj się - skontaktuj się z nami (sklep@eviero.pl) i sprawdzimy, czy zamówienie poprawnie się
wygenerowało :)
Jeśli nie znalazłeś pytania, które chcesz zadać, skontaktuj się z nami :)